Име на правен субјект |
Земја |
Вкупна вредност на проектот (ЕУР) |
Број на персонал |
Име на клиент |
Извор на финансирање |
Датум (почеток/ крај) |
Име на партнери доколку има |
ГПМ Консалтинг |
Република Македонија |
2.195.000 EUR |
10 |
Царинска управа на Република Македонија |
Буџет на Република Македонија |
25.5.2012 - 25.5.2014 |
Достапни на барање |
НАБАВКА НА СИСТЕМ ЗА ОБРАБОТКА НА ЦАРИНСКИ ДЕКЛАРАЦИИ И АКЦИЗНИ ДОКУМЕНТИ (СОЦДАД)
ДЕТАЛЕН ОПИС НА ПРОЕКТОТ
Општи цели
Општа цел на овој проект е испорака на Систем за обработка и управување со царински декларации и акцизни документи (СОЦДАД).
Специфични цели
Проектот за СОЦДАД има за цел да обезбеди систем кој ќе овозможи непречен проток на електронски информации помеѓу сите учесници во процесот на цариски и акцизни постапки, преку поврзување со надворешниот, националниот и заедничкиот домен (ЕУ домен), како и со доменот на други владини институции. Со поедноставување и автоматизирање на административното одвивање на процесите ќе се зголеми ефикасноста при спроведување на контролите, наплатата и ќе се забрза протокот на стока.
Со имплементација на СОЦДАД ќе се обезбеди решение кое ќе и обезбеди на Царинската управа и на царинските испостави:
- Управување со царинските декларации и акцизните документи (поднесување, прифаќање, евидентирање, обработка, архивирање);
- Контрола на движењето на акцзните стоки размена на електронски пораки во рамки на автоматско административно одвивање на операции;
- Ефикасност во спроведување на контролите околу наплатени и вратени царински давачки;
- Забрзан проток на стока;
- Подобрување на безбедноста на синџирот на снабдување, согласно иницијативата на СЦО и согласно стандардите за членство во ЕУ.
Решението ќе обезбеди размена на податоци помеѓу царинските органи, економските оператори, како и со другите владини институции.
ВИД НА УСЛУГА
Договорната страна ќе го обезбеди СОЦДАД системот, составен од следниве системи:
- Систем за размена на пораки во електронското работење (со бизнис заедницата, застапници, банки, други агенции и статистики)
- Транзит
- Увоз
- Извоз
- Систем за контрола на увоз
- Систем за контрола на извоз
- Систем за контрола на движење на акцизни стоки
- Систем за контрола на акцизни документи,
како и подсистемите, со соодветната придружна документација.
Договорната страна ќе ги спроведе следниве активности:
- Анализа, развој, тестирање, испорака, инсталирање, и ставање во функција на СОЦДАД;
- Умплементирање на СОЦДАД, поддршка при преминување кон производствена и пост-имплементациска фаза, што ќе биде обезбедена од страна на изведувачот;
- Обука за користење, одржување и прилагодување на апликацијата, наменета за корисниците и вработените од Секторот за информатичка технологија;
- Одржување на софтверот и услуги за поддршка.
Како дел од обврските на Договорната страна е и интеграцијата и интерконекцијата на системите и подсистемите на СОЦДАД со модулите на NCTS (систем кој тековно се имплементира во Царинската управа) и ITE (систем кој треба да се развие со проект кој е во пред-договорна фаза), како и миграција и транзиција на податоците и работењето од постоечките функцинални системи кон СОЦДАД.